G-aenial Posterior 5.5g (2.7ml)

Neohodnoceno
Značka: GC
Můžeme doručit do:
Možnosti doručení
Kód: GC004699
2 338 Kč –37 % 1 473 Kč
G-aenial Posterior 5.5g (2.7ml)
Neohodnoceno
Značka: GC
G aenail Posteri 4c3cdf1c38968
Akce
2 338 Kč –37 %
Výběr odstínu:: P-A1
Zboží na cestě | GC004699
Můžeme doručit do: 30.12.2025
2 338 Kč
1 473 Kč
Výběr odstínu:: P-A2
SKLADEM > 5 KS | GC004700
Můžeme doručit do: 16.12.2025
2 338 Kč
1 473 Kč
Výběr odstínu:: P-A3
SKLADEM > 5 KS | GC004701
Můžeme doručit do: 16.12.2025
2 338 Kč
1 473 Kč
Výběr odstínu:: P-A3.5
SKLADEM 4 KS | GC004702
Můžeme doručit do: 16.12.2025
2 338 Kč
1 473 Kč
Výběr odstínu:: P-JE
Zboží na objednání | GC004703
Můžeme doručit do: 9.1.2026
2 338 Kč
1 473 Kč
Výběr odstínu:: P-IE
Zboží na objednání | GC004704
Můžeme doručit do: 9.1.2026
2 338 Kč
1 473 Kč

G-aenial Posterior 5.5g (2.7ml)-výběr odstínů

GC představuje G-ænial Anterior a Posterior, světlem tuhnoucí výplňový materiál, který GC vyvinula na základě svých rozsáhlých odborných znalostí dentálních materiálů a podnětů od věrných uživatelů Gradia Direct.
Můžete se spolehnout na dlouhé roky zkušeností a know-how v oboru, které vedly k vytvoření G-ænial a přinášejí dokonalejší zhotovování estetických výplní a schopnost dodat každé výplni co nejpřirozenější vzhled.

Důležité vlastnosti:
  • přirozený odraz světla pro přirozené výplně
  • systém odstínů, který pracuje pro Vás
  • snadná manipulace
  • zjednodušená kontrola (vylepšená radiopacita)
  • fyzikální vlastnosti pro skvělé, dlouhotrvající výplně (nano částice)

G-ænial spojuje všechny tyto důležité vlastnosti v jednom uživatelsky přátelském výplňovém materiálu, který je určen pro vysoce estetické výplně všech tříd v jediném nebo více odstínech.

Výrobce: GC

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Tento internetový obchod a informace na něm obsažené jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické veřejnosti.

 Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.